Wednesday, March 10, 2010

Tunnistame tõde!

Ei ole võimalik muuta asja, mida muuta ei ole võimalik! Tauri Sumberg on sunnitud nentima fakti, et ta ei saa enam kirjutada ainult GOSPA nime alt, kuna on samal ajal seotud mitmete muude ettevõtega, mis nõuavad rohkelt tähelepanu. Samas GOSPA on nagu oma laps, lahti lasta ei saa, huvi tunned kogu aeg ja inimesed ei usu mind, et ma olen sellega seotud väga vähe - paraku nii see on!
Samas GOSPA ei taha, et keegi teine ka kirjutaks, sest keegi ei pidavat sellest värgist nii palju teadma. Seega ma läksin maailma lõppu ja istusin mitmeks päevaks maha, et järele mõelda, mida teha? Jõudsin pärast pikka sisemonoloogi järelduseni, et tuleb kirjutada oma nime alt ja rääkida sellest, mis toimub nendes ettevõtmistes, millega ma ise seotud olen, ükskõik mis suhtega - rahalise või moraalse. Seega tuleb lugusid kajastamaks seda, mis toimub Lätis, Poolas, GOSPA's. Mis toimub kinnisvaraarenduses, erahaiglas ja kuidas käivutub Tallinna Sadamas Eesti Toidu turg, konkureerimaks linna poolt doteeritud turgudega. Mis peamine, kõik see puudatab elu, kus peamiseks on teenindaja ja kliendi suhe. Sõu stei tjuund :)

Tauri

3 comments:

Unknown said...

Jään ootama sinu kajastusi ka teistel teemadel lisaks GOSPA'le!

soodoma ja gomorra said...

kõlab nagu ähvardus...ainult ma ei saa aru, mida kartma peaks....

Kadri said...

Mis siis toimub Lätis ja Poolas ja Gospas? Ja kus maailma otsas Tauri käis? Kas Rotermani Eesti turg kolib sadamale ja soomele lähemale? :)Ja kas asi on nii hull, et kõige selle kõrvale on lausa haiglat vaja :)
Jõudu ja edu!
Ja kas mõmmi jääb ikka alles?