Friday, December 11, 2009

Basseinide romantika

Head siis jälle, veits paremat ka!

Eelmine kord rääkisin saunadest, seekord võiks rääkida rohkem basseinidest. On kliente, kes on mitmeid ja mitmeid kordi majas käinud, aga pole kunagi basseinidesse sattunud, kes kaifivad ainult hoolitsusi, restorani ja muidu head ära olemist. Pean tõdema, et olen ka ise suhteliselt harv külaline basseinides. Samas igakord, kui vähegi saan, võtan hoolitsusi. Käisin see nädal lapsega basseinis, no neil on muidugi rõõmu kui palju, sõltumata vanusest. Teised, kes rõõmu tundsid, oli üks gayde paar, kes salaja mullivannis miilustasid. See pani mind mõtlema, et tegelikult on basseinide olemasolu ülimalt tähtis laste ja vist ka romantikute jaoks. Kõik muud segmendid väga ei kilka või ainult tundub see mulle nii?

Ma pakun, et ka romantikuid on erinevaid ja enamus just väga avalikult oma "suurte tunnetega" esinema ei hakka, vähemalt meie temperamendiruumis. Ah jaa, tuli meelde veel üks segment, kes tihti tunnevad suurt rõõmu, kui suur juga kuklasse peksab või vesi soojas vannis aktiivselt muliseb. Need on vanainimesed, keda küll GOSPA's kohtab väga harva, aga mujal väga tihti. Hiljuti oli mul tõsine tõrge, et minna ühes Poola spa hotellis basseini, kus kümbles 4 vahvat vanainimest, kõigil dushimütsid kenasti peas. Nii ma ootasin kannatlikult, kuni nad olid enda leotamise lõpetanud, sest töö kohustas mind selle basseini funktsionaalsust hindama.

Samas bassieni puudumine teeks GOSPA'st mingi täiesti teise toote, emotsiooni mõttes on nende olemasolu hädavajalik. Funktsionaalses mõttes on neil piiratud võimalused, ei saa ujuda treeningu mõttes, ei saa torust alla lasta jne. Me lõime selle keskkonna just nende tegevuste välistamiseks, et inimesed saaksid lihtsalt vedeleda. Siit ka loogiline küsimus - kui palju teie nendest veesilmadest lugu peate ?

GOSPA teenindajate meeskonna nime,
Tauri Sumberg

10 comments:

Anonymous said...

Tere,

väga hea teema püstitus) Olen arusaanud, et inimesed jaotuvad laias laastus kaheks, n-ö sauna- ja vee inimesed. Mina kuulun mõlemasse, kuid ülekõige naudin sooja vee võlu. GOSPA´s basseine olen tegelikult vist igal korral kasutanud küll, mistõttu on mul tekkinud ka mõtteid selles osas, et mida ma teeks natuke teisiti, et veel vingem saaks:). Siin mainiti täiesti õigesti et suurim segment kes antud veemaailma enim naudivad on lapsed ja romantikud ja need kellel akud tühjad. Sellest tulenevalt teeksingi ettepaneku, et n.ö romantika pool või akude laadimise pool võiks olla hämarama valgusega, lõõgastava muusikaga, bassein või basseinid madalad, piisaks täiesti istumissügavusest ja mõnusalt sooja veega. Samas võiks basseinides olla kromoteraapiline valgustus ja võibolla seinal mõni ekraan loodusvaadetega. Et tekiks sama tunne nagu hoolitsuste poolel - "Et muud maailma ei olegi, on ainult üks GOSPA maailm" :) Ja rääkides n.ö lastepoolest siis peaks seda tegelikult küsima äkki laste käest?! Minu oma ütles, et tahab hästi palju vahu mulle - samas ma ei tea kui turvaline see jälle oleks. Vot selline lugu sai. Parimat soovides. Tiina

Liina said...

Khm, romantika on ju don Juani sviidis, kes siis basseinis miilustama hakkab :-D
Aga ma esindan siis seda vanainimeste koolkonda, kes oma närvisüsteemi ja lihaskonda nii saunades kui basseinides turgutavad, sealjuures veejugadel oma nõtru õlgu peksta lastes.
Meil on ikka selge rutiin välja kujunenud, isegi praami aeg saab selle järgi sätitud, et jõuaks paar tundi saunatada-basseinitada, siis hoolitsused ja siis õhtust sööma.
Parim on ikka leilisaun-välibassein vaheldumisi ja nii 3-4 korda järjest. Siis tuleb võtta üks mimosa suure basseini äärel, vahtides vastavalt kas noort lumesadu, tärkavat kevadet või mis iganes siis akna taga toimub. Ja siis need joad, ikka leiab ju ettekäände, et oma taldu-ristluid-kaelasooni raputada. Nii et minu poolest on need igati õigustatud.
Mul on pigem teisest kandist hämmeldus - kuidagi ei kao silme eest pilt vägevate vuntsidega vandeadvokaadist, kes lamamistoolil ekspressi lugedes samal ajal kilekotis kohmitsedes saiakeste ja purgiõllega maiustas...

Viktoria said...

Ilma basseinita ei kujuta enam seda kohta üldse. Aga - ei taha GOSPAsse lärmakat veekeskust! Selleks on Eestis juba piisavalt võimalusi loodud ja kes nii väga tahaks torust alla lasta, siis võib korra ära käia kõrvalmajas :) Praegu on teil mõnus lõõgastav keskkond eriti mõnusa muusikaga.
Polegi (liiga) ammu saarel käinud, peaks ette võtma :)

Unknown said...

Mina olen ka alati ka basseinides käinud, kui teie maja külastan. Ja nagu Liinagi kirjutas, siis päevaplaan on ka nii koostatud, et sinna jõuaks. Tavaliselt proovin läbi kõik basseinid - natuke mullivanne, natuke jääkülma jahutust, natuke suures basseinis edasi-tagasi ja siis kindlasti ka veejugade masseerimist. Olenevalt ilmast otsustan, kas käin ka õues ära või mitte. Vaheldust ju peaks olema ja torusid ei tahagi.

Kadri said...

Bassein peab olema, nii lapse kui enda pärast. Kui ei ole võimalust mullikasse või basseini minna, peaks igas toas olema vann, muidu ma sinnna ilmselt nii väga ei kipitaks :) Vesi on minu jaoks stressimaandaja number 1 ja lapse jaoks kindlasti parim meelelahutus! Minagi sätin päevi GOSPAs nii, et enne saaks veekeskuses käidud ja siis protseduurid, kreemitatult-õlitatult-paitatult sauna ja veejoa alla ju ei taha.

Mari said...

Tere!

oleme GoSpas käinud mitmeid kordi ja alati lapsega, sest vaieldamatult võib GoSpa lugeda kõige lastesõbralikumaks spa (majutus) asutuseks üldse.

Mis natukene häirib on see, et pole eraldi lastebasseini, selles soojas massaazhibasseinis saab ka ära sulistatud rõngaga (sest jalad põhja ei ulata), kuid siiski selle otstarve on ikka teine ja enamasti on seal vanemaealised end turgutamas. Ei oleks vaja mingit suurt ja lahmakat, kuid mingi võimalus võiks olla:)

Tänan ja soovin teile edu ning kohtumise juba uuel aastal!

Anonymous said...

minu meelest on ka bassein must be element ja go spa oma täiuslik just sellisena, nagu on! ja loodusvaadetest - mulle väga meeldib hüpata suure basseini keskel olevale saarekesele ja siis sealt päris merevaadet nautida...

Anonymous said...

Tere.
Ise basseinis käia ei armasta, aga ilmselt keelduks pere noorimad meiega saaarele sõitmast, kui basseini ei saaks. Seega olen basseinide poolt. Eraldi lastebasseini vajadust ei näe, aga mängutuba võiks hoopiski parem olla.

Anonymous said...

VÄGA naudin basseine ja mees mul mujale üldse ei lähegi kui sauna ja basseini. Ilmselt kui basseine poleks, siis ei viitsiks ainult hoolitsuste pärast ka saarele tulema hakata :). Aga mingit lärmakat veekeskust küll ei tahaks - siis läheks juba Jurmalasse. Nii et õige asja olete teinud- ja mida vaiksem muusika ja mahedam valgus seal on, seda parem. valgusteraapia oleks ka imetore ja lõõgastav!

Annely

Ann said...

Minu laste lemmikkohaks GOSpas on basseinid! Ja kuigi ma ise suur basseinide fänn ei ole, siis võiks öelda, et GoSpa vee- ja saunadekeskus on ka minu lemmik võrreldes kõigi teiste Spadega, kus käidud on.